Ustawa Antynarkotykowa (w wersji przegłosowanej przez Sejm 11 marca 2013)
W trosce o zdrowie i życie obywateli Rzeczpospolitej Szkolnej,
Sejm Terytorialny Bednarskiej stanowi co następuje:
1. Dyrektor Szkoły lub wychowawca za zgodą dyrektora mają możliwość zarządzenia badań na obecność narkotyków (dalej: badań) ze wskazaniem na konkretnego ucznia lub nauczyciela.
2. Na rodzicach lub opiekunach prawnych ucznia spoczywa obowiązek przeprowadzenia badania.
3. Badania wykonywane są w placówce wskazanej przez Szkołę w ciągu 48 godzin tzw. multitestem.
4. Rodzic lub upełnomocniony przez rodzica opiekun ucznia bądź uczeń za zgoda rodziców bądź nauczyciel wskazani do badania mają obowiązek dostarczyć zaświadczenie o wyniku badań do dyrektora Szkoły następnego dnia po badaniu.
5. W przypadku pozytywnego wyniku bądź odmowy wykonania badań przez nauczyciela, dyrektor postępuje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
6. W przypadku pozytywnego wyniku bądź odmowy wykonania badań dyrektor Szkoły przy udziale Radcy Bezpieczeństwa zawiera z uczniem i jego rodzicami lub opiekunami prawnymi kontrakt. Odmowa podpisania kontraktu upoważnia dyrektora do skreślenia ucznia z listy uczniów.
7. Koszta badania pokrywa osoba badana lub jej opiekun. Dyrektor szkoły może podjąć decyzję o refundacji kosztów.